• Tenisové kempy SK Vitality Slezsko
  • Tenisové kempy SK Vitality Slezsko
  • Kondiční příprava tenistů ve Vendryni

Tenisové kempy

 

Kondiční příprava je nedílnou a nezbytnou součástí každého tenisty a proto i naši hráči tvrdě pracují na této činnosti!
 
Cílem kondiční přípravy je :
- zvyšovat fyzickou zdatnost
- rozvíjet všestrannost doplňkovými sporty 
- kompenzovat jednostranné tenisové zatížení
- otužovat organismus
- naučit správnému rozcvičení a strečinku (a to jak před tréninkem či zápasem, tak i po tréninku, zápasu)
- naučit tenisty jako sportovce individuálního sportu i kolektivnímu chápání sportu a  spolupráci v něm

Kondice probíhají 3x týdně v areálu Vitality slezsko. V pondělky je  trénink zaměřený na protahování  a celkové posílení středu těla pod dohledem naší fyzioterapeutky. K tomuto cvičení využíváme SM system . V úterky probíhá trénink zaměřený na běhání a koordinaci (zvyšování dynamiky, rychlosti a výbušnosti jednotlivých hráčů). Ve středy  je regenerační den na bazéně spojený s protahováním ve vodě a ve čtvrtky je trénink zaměřen na posilování středu těla , břicha a zad, to vše opět v režii naší fyzioterapeutky.

 

Sport vyžaduje optimální, rychlou, tj. automatickou koordinaci pohybu

 

SM systém" neboli  Spirální stabilizace – cvičení s gumou se opírá o 30let postupného vývoje a 25 let klinických studií .Spirální stabilizace je vysoce efektivní aktivní strečink. Guma klade přirozený odpor pro posílení a současné uvolnění svalů.

Při sportovním tréninku je potřebné zajistit správnou koordinaci (spolupráci,souhru)a stabilizaci ( zpevnění a centrování) pánve, trupu a hlavy. Končetiny mají tímto volný pohyb.

Pro kondiční trénink je důležité zařadit cviky vedoucí ke svalové harmonii . Máme snahu o optimální protažení svalů. Jen optimálně protažený sval může sílit a zdokonalovat pohyb. Pro dosažení tohoto cíle musí sportovec cvičit minimálně 30 minut denně SM systém. Když nebudeme cvičit a kompenzovat daný sport denně, převládnou v oblasti řízení pohybu negativní vlivy jednostranného zatížení a zafixují se chybné pohybové vzorce.

Kvalitní kompenzační trénink je prevencí poškození pohybového aparátupodstatně zvyšuje sportovní výkon!

Pro každého rekreačního i profesionálního sportovce je nezbytná optimální spirální stabilizace. Pokud sport nezahrnuje i tuto složku tréninku, nebude náš organismus na rychle vzniklé nároky připraven a dojde k jeho přetížení při práci či sportu a recidivě potíží.

 

 

 



Logo Ferona Logo Radegast Logo TZ Logo AHR Logo Budamar

Logo WilsonLogo AGELLogo SynerLogo M Steel Projects Logo M Steel Projects

Jsme na Facebooku

Jak se k nám dostanete

GPS: 49°39'31.317"N, 18°41'46.129"E
Mapa: Google.cz | Mapy.cz

Popis

Chcete pravidelně dostávat naše novinky do Vaší emailové schránky? Přihlaste se k odběru: